Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistaja! Mitä saat lemmikistäsi?

Vierailija
09.06.2020 |

Olen aina kuvitellut että olisin huono koiranomistaja. Nyt minulla on tällä viikolla päiväsaikaan siskoni vastaluovutettu pikkupentu vahdittavana ja miksen minä tämän kanssa pärjäisi, mutta kyllä nauti pennun kanssa leikkimisestä niin paljoa että itselle ottaisin... mistä koirissa tulee teidän mielestänne se nautinto ja hupi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat tykkää ihmisistä. Itselläni ollut koira ja oli aivan ihana. Nyt jo kuollut, mutta uuden koiran hankinta mielessä.

Vierailija
2/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasta on paljon seuraa ja on hyvä lenkkikaveri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirasta on paljon seuraa ja on hyvä lenkkikaveri. 

Voi saamari. Näin pieni vielä tepsuttelee tyytyväisenä kierroksen omalla pihalla mutta jos vielä oikeita lenkkejä tarvisi tehdä vois minulta loppua mielenkiinto

Vierailija
4/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis minulla on metsästyskoiria ja metsästyksessähän ne ovat verrattomia apulaisia ja kotona niistä on seuraa ja oikeastaan kaikki vapaa-ajan toiminta liittyy nykyään jotenkin koiriin. Koirista on tullut minulle elämäntapa.

Vierailija
5/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kannattaa, jos tykkää ulkoilusta ja lenkkeilystä. Mitä isompi koira, sitä pidemmät lenkit. Itselleni energinen ja hyväksi hihnakulkijaksi opetettu labradori tuo suunnattomasti liikunnaniloa. Teen istumatyötä etänä, mutta koiran ansiosta liikun vähintään tunnin päivässä plus pienemmät pissalenkit. Teen päivän pitkän lenkin joko aikaisin aamulla tai myöhään illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi