Lue keskustelun säännöt.
Voi elämä: että lapsilla kiristetään lisää elatusmaksujakin :(
06.05.2008 |
Eli: " jos et anna " lisäpäiviä" , sanon lapsille ettet halua niitä sun luo!" .
Järkytyin...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli vaimo kiristää mieheltä lisää päiviä itselleen, jotta saisi isomman elatusmaksun. Elari kuulemma määritelty päivien mukaan. En tunne tarkemmin mutta kyseinen eronnut pari riidellyt/riitelee ihan kaikesta lapsiin liittyvästä.