Lue keskustelun säännöt.
Voiko masennuslääkkeen sivuoireena seurata esim änkytystä/puhumisongelmia?
26.04.2008 |
Itselläni käytössä Sepram ja huomaan välillä että puhun jotenkin miten sattuu, änkytän tosi herkästi ja jotenkin puhuminen on toisinaan hankalaa :( Voiko johtua lääkkeestä?
Kommentit (4)
Nyt selkeästi tullut noita puhumisvaikeuksia. kiusallista. Menee 60mg/vrk eli maksimiannos.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vai auttaisko terapia, jännitätkö tilanteita tms.
mahdollisesti vaihdettaisiin Cipralexiin, tosin muista syistä johtuen, ei siis tarpeeksi tule vastetta Sepramista. En ole vielä lääkärille maininnut näistä puhumisongelmista. Mutta paheneekohan sitten vaan jos vaihdan Cipralexiin? :/
ap
oletko vasta aloittanut lääkekuurin?