Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko masennuslääkkeen sivuoireena seurata esim änkytystä/puhumisongelmia?

Vierailija
26.04.2008 |

Itselläni käytössä Sepram ja huomaan välillä että puhun jotenkin miten sattuu, änkytän tosi herkästi ja jotenkin puhuminen on toisinaan hankalaa :( Voiko johtua lääkkeestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko vasta aloittanut lääkekuurin?

Vierailija
2/4 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selkeästi tullut noita puhumisvaikeuksia. kiusallista. Menee 60mg/vrk eli maksimiannos.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai auttaisko terapia, jännitätkö tilanteita tms.

Vierailija
4/4 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti vaihdettaisiin Cipralexiin, tosin muista syistä johtuen, ei siis tarpeeksi tule vastetta Sepramista. En ole vielä lääkärille maininnut näistä puhumisongelmista. Mutta paheneekohan sitten vaan jos vaihdan Cipralexiin? :/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi