Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytätkö rypsiölyä vai oliiviöljyä?

Vierailija
06.02.2009 |

Itse käytän tällä hetkelle kylmäpuristettua rypsiölyä, koska se on neitsytoliviiöljyä terveellisempää ja useitamerkkejä halvempaakin. Mutta taidan pian taas ostaa öliiviöljypullon, sillä maultaan hyvä oliiviöljy on minusta vähän parempaa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on halvempaa, eikä jääkaapissa jähmety kuten oliviiöljy.



Lisäki käytän öljyä vain ruuan paistamiseen, ei ole niin väliä mitä öljyä se on... Salaatinkastikkeet ymv. kun ostan valmiina.

Vierailija
2/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sekoitan itse.



Oliiviöljy on parempaa rypsiöljy taas terveellisyydeltään huippuluokkaa (hyvien rasvahappojen koostuvuus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljyä salaattiin, rypsiä paistamiseen ja muuhun, jossa maulla ei ole niin väliä.

Vierailija
4/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen makuun - saati sitten lapset. Aion seuraavaksi ostaa sitruunalla maustettua oliiviöljyä, tosin en tullut vielä katsoneeksi, onko se tehty neitsytoliiviöljystä...

Vierailija
5/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain ruokia ei voi ajatella ilman oliiviöljyä, mm. kreikkalaisiin ruokiin antaa oman makunsa, toisiin taas ei oliiviöljy maultaan sovi, esim. intialaiset, muut itämaiset.



Eniten meillä menee oliiviöljyä, pidän sen mausta, mutta molempia aina kotona. Öljyjä en koskaan säilytä jääkaapissa niin eipä ole ongelmaa jähmettymisestäkään.

Vierailija
6/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kakkoselle tiedoksi ettei oliiviöljyä kuulu säilyttää jääkaapissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsiöljyä käytän paistamiseen, oliiviöljyä salaatissa

Vierailija
8/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäpuristettu rypsiöljykin on terveellistä, mutta en pidä sen mausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voita.

Vierailija
10/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä oliiviöljyn mausta. En kyllä pidä oliiveistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on kotimaista

koska on terveellisempää kuin oliiviöljy

koska on halvempaa kuin oliiviöljy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä