Miksei kukaan huomaa??! Olen laihtunut jo 6kg!
Mua niin surettaa, kun olen hikoillut helmikuusta saakka ja saanut karistettua 6kg pois. Eikä töissä tai missään kukaan ole maininnut sanallakaan, että olisin hoikistunut. En ollut mikään järin lihava ennenkään, joten kyllä se pitäisi huomata. Ainakin itse huomaan selvästi!! Mistä johtuu??
Kommentit (4)
Monet arkailee sanomasta kun pelkäävät siinä samalla loukkaavansa kun vähänhän se että oletpa laihtunut tarkoittaa olitpa ennen läski..
että ihmiset eivät oikeasti ajattele ollenkaan niin paljon muiden ulkomuotoa ja painoa, kuin mitä voisi luulla tätä palstaa lukemalla. Moni ei yksinkertaisesti varmaan vain kiinnitä niin paljon huomiota ja ajattele asiaa, että huomaisi. Multa menee harvoin nähtävien ihmisten 10 kilonkin painonnousut tai laskut usein ohitse. Huomaan kiinnittää asiaan huomiota vasta, jos siitä mainitaan erikseen.
eikä monikaan heti sanonut, että oletpa laihtunut. Vain muutama ihminen sanoi heti tavatessamme ja muutama on sanonut hieman myöhemmin ohimennen että olet tainnut laihtua..
Itsekkin sitä harmittelin, mutta olen ajatellut, että suomalaiset vain ovat niin jöröjukkia, että eivät muisia kohteliaisuuksia sano! =)
Nauti vain itse aikaansaannoksestasi, kyllä ne muutkin huomaavat, vaikkeivät heti mitään sanoisikaan!
Ystäväni myös on laihtunut saman verran kuin sinä, muttei eroa selvästi näe sillä hän on kaikkien mielstä aina ollut ihan hoikka. Ihan pienissä vaatteissa huomasi kyllä uudenlaisen sutjakkuuden, ja itse hän tietysti huomaa.
Eli ole vain tyytyväinen! Rannalla sitten huomaa ;)