Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kestätkö krittikkiä?
06.02.2009 |
Suututko jos asiasta kristoidaan? Esim. tekemisistäsi?
Kommentit (2)
Työstä saadun palautteen osaan ottaa hyvin vastaan. Sehän auttaa minua tekemään asiat seuraavalla kerralla paremmin. Persoonaani kohdistuvasta kritiikistä taas ärsyynnyn herkästi, vaikken sitä näyttäisikään. Olen itseni pahin kriitikko, tiedän huonot puoleni eikä niitä tarvitse minulle kertoa. Varsinkaan, kun ne kärkkäimmät arvostelijat eivät ole itsekään täydellisiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toki riippuu asiasta ja kritisoijasta + kritiikin tyylistä.