Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anttila myi meikkejä 2 yhden hinnalla...ei se niin ollutkaan

Vierailija
06.02.2009 |

isot mainokset hyllyn reunalla eilen ja kassa nöytti normaalihintaa ripisiväristä 2 kpl- palautin toisen tietysti- turha mainostaa, jos se ei ole totta

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnalla mainos?



jos olit ko. mainosta niistä meikeistä mitä olit ostamassa, on liikkeen myytävä ne sinulle sillä hinnalla vaikka ko. mainos olisi jäänyt hyllynreunaan epähuomiossa.

Vierailija
2/3 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli niin olisit myyjälle näyttänyt myyjälle sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ison mainoksen hyllun reunassa. Kassalla veloitettiin normaalisti ja (onneksi) kauniisti kysyin, että eikös tarjous ollutkaan 3 kahden hinnalla. Tarkemmin mainosta katsottuna, se olikin joku ihan muu juttu. Sain jonkun DVD:n jostain halvemmalla tms, kun ostin ne 3 meikkiä...

Pikkasen nolotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän