Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla arkisin kokopäivätyössä olevilla olo, että viikonloput on yhtä työleiriä?

Vierailija
26.04.2008 |

Varsinkin näin keväällä omakotiasujan kaikki aika menisi sisä- ja/tai pihatöissä....

Tänään olen siivonnut ja sisäpuhdistanut 2 autoa, käynyt kaupassa ( viikon ruokaostokset), siivonnut sisällä, järjestänyt pyykkiä varmaan tunnin yhteensä (neljä koneellista pyöri), laittanut ruokaa, silpunnut oksia ja nyt sitten vielä illalla maalattiin.



Ja huomenna sama jatkuu, oksia pitää silputa, pyykkiä pitää laittaa eteenpäin, pihassa on muutama muu työ, joka vaan on pakko saada nyt tehtyä, terassi pitäisi pestä......



Kun vaan joskus voisi olla ja löhötä ilman huonoa omaatuntoa kaikesta tsiljoonasta tekemättömästä asiasta

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt tehnyt poikkeuksellisesti päivätyötä puoli vuotta. Kaipaan arkivapaita ja vuorotyötä!

Vierailija
2/2 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, että pitää ihan kivana, kun on siistiä ja puhdasta, mutta se siivoaminen ja järjestely ei saisi aiheuttaa hänelle minkäänlaista vaivaa.



Ei se edes tajua, kuinka plajon mä saan tunniss aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla