Lopettaako työnteko?
Minulla on sellainen tilanne, että perheen talous sallisi minulle kokonaan kotiin jäämisen. Mieli tekisi...
Haluaisin ostaa talon maalta ja pienen asunnon kaupungista lasten koulun vierestä ja jäädä kotiin ja harrastaa...
Kommentit (6)
Miten kävisi eläkekertymäsi? Sitä ei kertyisi.
Mitä jos eroatte miehesi kanssa joskus?
Sosiaaliset kontaktit?
Lapset käyvät koulua, jossa on paljon yhteistyötä kodin kanssa. Ja lapset harrastavat monta kertaa viikossa. Eli siinä on jo paljon tekemistä.
En kaipaa sosiaalisia kontakteja. Viihdyn itsekseni.
Voisin harrastaa puutarhanlaittoa, urheilua, lukemista, kielten opiskelua, ruoanlaittoa...
Ap
muuta lopetat!!! ELÄ elämääsi niinkuin haluat ja täysillä. Täällä pelotellaan aina pienellä eläkkeellä ja mahd avioerolla. On kuitenkin rohkeaa jättäytyä työstä pois ja saat niin varmasti elämästäsi enemmän irti.
Lopeta ihmeessä, tämä elämä on lyhyt muutenkin, mitä sitä siis vielä mietit!
Onneksi niin ei käynyt, mutta rupesin vain miettimään, mitä elämässäni haluan. Olen tehnyt paljon töitä, mutta nyt haluaisin keskittyä muuhun.
Ap
Antaisiko harrastus riittävästi sisältöä elämääsi? Entä sosiaalisia kontakteja?
Minä haluaisin myös lopettaa työnteon, ja ryhtyä täysipäiväisesti kirjailijaksi (harrastan kirjoittamista, mutta aikaa harrastukselle on vaikea löytää, ja ensimmäinenkään kirjani ei ole valmis). Sitten kun mietin realistisemmin, niin en ehkä kuitenkaan olisi onnellinen ilman työtä; asumme kaukana tosiystävistäni, ja päivittäinen sosiaalinen verkostoni koostuu enimmäkseen juuri työkavereista.