Lue keskustelun säännöt.
Ap jatkaa
18.02.2009 |
Ja tämä "harrastus" on siis AUTO.Osti kalliin auton ja maksaa sitä pois ylikin 500e kuussa.Meillä oli auto ennen tätä kallistakin autoa ja hyvä olikin.Suurin menoerä meidän perheessä on siis tämä auto.Minulla ei siis ollut sutonostoon MITÄÄN sanomista koska rahat ovat hänen, kuten hän itse sanoi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla