Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä veikkaatte? Ketkä ovat American Idolin top 3?
05.05.2008 |
Tällä viikolla se selviää... nyt jäljellä ovat molemmat Davidit, Jason ja Syesha.
Kommentit (5)
Muilla ei niin väliä. Carly ois kuulunut olla toisena mun mielestä. Jason Castro tippuu seuraavaksi, veikkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan kiikun kaakun että kumpi pääsee vielä jatkoon, Jason vai Syesha.
Henk. koht. tykkään Jasonista enemmän.
Mun mielestä top kolme olis pitänyt olla David, DAvid ja Carly. Mut eipä oo carly, nii sit ne teinit varmaan äänestään sen jasonin sinne top-kolmikkoon.
Kolmannesta en tiedä. Ilmeisesti Youtubessa on nähtävillä uusia pudotuksia jos Brookekin on jo tippunut.
Alue: Aihe vapaa
Mutta loppukolmikossa Davidit ja Syesha. Carly sinne kyllä olisi kuulunut poikien kanssa.