Lue keskustelun säännöt.
Kuinka usein teillä käy vieraita?
Kommentit (4)
mutta " oikeita" vieraita ehkä noin kerran kuussa. Saisi käydä useamminkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mus sellaisia sovittuja aikuisvierailuita on vain ehkä 1xkk
lasten syntymäpäivänä.
jostain syystä meille ei kukaan halua tulla. Muiden luona kyllä pitäis ravata.
tai me käymme kylässä myös. Eli ehkä meillä käy kerran viikossa ja me kyläillään sen toisen kerran sit jossain.