Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mielipiteesi. Tarvitko tätä?

Tarvintavaraamonellasadallataas
23.04.2020 |

Hei. Pienen lapsen äitinä ja joka vuosi iskee päin kasvoja tilanne että välikauden ja talven tullen kaivelen varastosta kauteen sopivat vaatteet ja systeemit, huomaten että niistä 70% on mennyt liian pieneksi.

Tämän myöyä sain liikeidean johon haluan nyt varmistusta että palvelisisko tämä myös teitä muita vanhempia.

Automaattinen ulkovaatteiden toimitus kuukausimaksulla kaksi kertaa vuodessa: Haalari tai takki+housut, kintaat/hanskat, lakki+huivi tai kypärälakki ja kengät) välikauteen keväällä oma toimitus ja talveen syksyllä oma. Sopivat tuotteet/kuosit arvioitaisi asiakkaan esikyselylomakkeella ja tietoja voisi päivittää ja halutessa vaikka valita sopivat verkosta jollei halua automaattista yllätystä.

Maksu tapahtuu kuukausittain euroa x, lapsilisäpäivänä. Näin ei aiheudu satojen eurojen kertakuluja aina kauden alkuun.

Kiinnostaisiko teitä?
Mikä arvelluttaisi?
Millainen olisi sopiva kk summa koko ulkovaatepompsille teidän mielestä?
Muita ajatuksia?

Kiitos jo etukäteen 😊

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikeideaa etsimässä? Mikäs siinä, joku voisi tykätäkin.

Vierailija
2/4 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei poista sitä, että joka tapauksessa on kartoitettava tarve. Jäikö sisarukselta pieneksi jotain sopivaa? Paljonko lapsi kasvoikaan kesän / talven aikana eli mikä onkaan oikea koko? Vieläkö viimetalvinen lakki menee vai pitääkö hankkia sekin uutena? Aiemmin lapsella on ollut haalari, tarvitaanko nyt kuitenkin takki ja housut? Jos välikausipukuna onkin ollut takki ja housut, olisiko talveksi kuitenkin haalari parempi? 

Sinänsä kyllä voisi helpottaa, jos tuosta tietojen tarkistuksesta vaikka tulisi sitten muistutus ennen toimitusta. Tietysti tässä pitää olla kaikki (lainkin mukaan vaadittavat) vaihto- ja palautusoikeudet, mitä yleensäkin etämyynnissä pitää olla. Sitä kun ei aina kokonumerosta tiedä, mikä on sopiva koko, varsinkin jos kyse on eri merkkisistä vaatteista (meillä on parina peräkkäisenä talvena ollut lapsella saman kokonumeron haalari, eri merkkisiä vain).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja!

Vierailija
4/4 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei poista sitä, että joka tapauksessa on kartoitettava tarve. Jäikö sisarukselta pieneksi jotain sopivaa? Paljonko lapsi kasvoikaan kesän / talven aikana eli mikä onkaan oikea koko? Vieläkö viimetalvinen lakki menee vai pitääkö hankkia sekin uutena? Aiemmin lapsella on ollut haalari, tarvitaanko nyt kuitenkin takki ja housut? Jos välikausipukuna onkin ollut takki ja housut, olisiko talveksi kuitenkin haalari parempi? 

Sinänsä kyllä voisi helpottaa, jos tuosta tietojen tarkistuksesta vaikka tulisi sitten muistutus ennen toimitusta. Tietysti tässä pitää olla kaikki (lainkin mukaan vaadittavat) vaihto- ja palautusoikeudet, mitä yleensäkin etämyynnissä pitää olla. Sitä kun ei aina kokonumerosta tiedä, mikä on sopiva koko, varsinkin jos kyse on eri merkkisistä vaatteista (meillä on parina peräkkäisenä talvena ollut lapsella saman kokonumeron haalari, eri merkkisiä vain).

Hyviä pointteja! Tuo lakihomma tosiaan otettava huomioon. Tietenki voisi olla vaihtoehtona jos ei tarvetta että jokin muu tuote sen sijaan. Sisaruksien vaatehyöty on varmasti hyvä ottaa huomioon tätä palvelua käyttöön otettaessa, ottaakko vain vanhemmalle lapselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä