Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsimessut, pe vai la hiljaisempi?

Vierailija
25.04.2008 |

Mietin, mennäkö pe vai la Messukeskukseen, et kumpi ehkä olisi hieman hiljaisempi päivä. Lauantaina siellä on niitä, jotka ovat arkisin töissä, mutta onko sitten pe kaikki kotiäidit liikkeellä juuri sen takia? :) Vai onkohan kaikki päivät ihan yhtä vilkkaita...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän