Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi voittomitalleja pitää aina purra? Esim Tanja Poutiainen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja haastatellessaan voittajia kysyvät "miltä nyt tuntuu". Ehheh- eli kliseitä kaikki ja sellaisia juttuja, että kun on vaan tapana tehdä niin. Tosi älytöntä kysyä voittajalta "miltä nyt tuntuu". Tuskinpa kukaan vastaa, että"hemmentin pahalta" ;))Liekä joskus muinaisina aikoina purtu arvometalleja ja tällä tavalla varmistettu niiden aitous. Eli oikea metalli kovempaa kuin epäaito.