Kuinka moni myöntää olevansa kyylä
joka vahtii koska toiset tekee lapsia, minkä nimisiä niistä tulee, koska on häät, koska ja minkälainen talo rakennetaan ja kuka on kummi ja kauanko ollaan kotona lasten kanssa ja synnytetäänkö sektiolla vai alakautta ja kauanko imetys kestää ja ylipäätään ihminen joka kyylää ja valittaa aina muiden asioista?
Kommentit (5)
itsehän sitä ihminen itselleen ne vaatimukset asettaa siitä miten elämää tulisi muka elää.
mun naapurina asui superkyylä joka kyttäsi ketä pihapiirissä liikkui, minkälaiset autot yms. Opettivat lapsensakin kyyliksi jotka kyttäsi lähialueen tapahtumia.
Tämä naapuri oli tietoinen missä kukin lomaili, missä sukulaiset asui ja olivatko yhteyksissä yms.
Lisäksi kertoi avoimesti näkemistään asioista muille.
Kyttäsi naapurien juhlimiset, makkaranpaistot ja ryypättiinkö vai ei ja ketä oli paikalla. Itse en edes tunnistanut kaikkia naapurustossa asuvia ja en todellakaan heidän nimiään edes tiennyt, ainoastaan niiden joiden kanssa olin tekemisissä.
juuri eilenkin tällä palstalla kivenkovaan intettiin että suomalainen yhteiskunta se on niin maan perkeleen suvaitsevainen ja avarakatseinen,
että kaikki saa olla omia yksilöitään ja muualla päin maailmaa on kaikki päin persettä.
tuomittiin kaikki ne jotka krititoi suomalaista yhteiskuntaa ahdasmieliseksi ja suvaitsemattomaksi umpioksi jossa kaikki pitää tehdä sen yhden tietyn mallin mukaan....
ja tänään sitten taas kysellään että kuka kehtaa myöntää olevansa pahin kyylä! ei eilen vaan näkynyt kyyliä olevan palstalla, vaan kaikki oli niin ihanan kansainvälisiä ja suvaitsevaisia ja sallivia lähimmäisiä...
juuri eilenkin tällä palstalla kivenkovaan intettiin että suomalainen yhteiskunta se on niin maan perkeleen suvaitsevainen ja avarakatseinen,
että kaikki saa olla omia yksilöitään ja muualla päin maailmaa on kaikki päin persettä.
tuomittiin kaikki ne jotka krititoi suomalaista yhteiskuntaa ahdasmieliseksi ja suvaitsemattomaksi umpioksi jossa kaikki pitää tehdä sen yhden tietyn mallin mukaan....ja tänään sitten taas kysellään että kuka kehtaa myöntää olevansa pahin kyylä! ei eilen vaan näkynyt kyyliä olevan palstalla, vaan kaikki oli niin ihanan kansainvälisiä ja suvaitsevaisia ja sallivia lähimmäisiä...
up