Lue keskustelun säännöt.
Milloin vauvan eroahdistus helpottaa?
04.03.2008 |
Minun on pakko palata töihin äitiysloman jälkeen melko pian. Mutta eikös yhdeksään kuukauteen osu juuri joku eroahdistuskausi? Kauanko se kestää? Auttaako, jos pystyn sinnittelemään kotona vaikka yhden kuukauden enemmän?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lieneekö vauvakohtaista?