Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-ahon kirja ale laarissa 8,90€

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floppihan tuo oli, pelkkää minä minä kehua

Vierailija
2/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa hintaa vieläkin. Apen kiusaksi voin tuon kirjan ostaa sitten kun sen hinta ale-laarissa on korkeintaan euron.

Vierailija
4/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyksessä vai 3 euroa.

https://www.finlandiakirja.fi/fi/lauri-nurmi-jussi-halla-aho-c641

Aika nopeasti se on kierrätysastiaan päätynyt. Joku ei ole jaksanut lukea sitä edes aloitussivua pidemmälle .

Vierailija
5/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on terävä kaveri, tohtorismies. Maahan muutto nykyisellään tulee maksamaan Suomelle yli 540 mrd euroa. Tähän lopputulokseen tuli laskelmassaan valtiotieteiden tohtori, kauppatieteiden tohtori ja sotatieteiden tohtori, emeritusprofessori Vesa Kanniainen.

Vierailija
6/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jussin ukraina-suomi sanakirja jo valmis????

Vierailija
7/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on terävä kaveri, tohtorismies. Maahan muutto nykyisellään tulee maksamaan Suomelle yli 540 mrd euroa. Tähän lopputulokseen tuli laskelmassaan valtiotieteiden tohtori, kauppatieteiden tohtori ja sotatieteiden tohtori, emeritusprofessori Vesa Kanniainen.

mielenkiintoista, etenkin siinä valossa että muutto on aina korkealla kun persut on hallituksessa

Vierailija
8/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paljonlkohan persut ovat meille tulleet maksamaan? 

Vierailija
9/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri päinvastoin. Halla-aho ei ole ollut missään tekemisissä tuon kirjan tai sen kirjoittaneen Nurmen kanssa. Hyvä yritys kuitenkin teikädemaritädiltä. 

Vierailija
10/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mielenkiintoista, etenkin siinä valossa että muutto on aina korkealla kun persut on hallituksessa

Joo, mutta Halla-aho inhoaa maahan muuttoa varmaan enemmän kuin kukaan muu Suomessa, ja siksi on tuomittu rikollinen. Suomessa saa ainostaan rakastaa maahan muuttoa, muutoin tulee tuomio.

Vierailija
11/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi niin perusteellista tekemisen puutetta että lukisin sen edes jos maksettaisi.

Vierailija
12/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ostaa kalankääreiksi.

Vierailija
13/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri päinvastoin. Halla-aho ei ole ollut missään tekemisissä tuon kirjan tai sen kirjoittaneen Nurmen kanssa. Hyvä yritys kuitenkin teikädemaritädiltä. 

Jussi voi yrittää hämätä kuten on koko elämänsä tehnyt

Vierailija
14/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta Halla-aho inhoaa maahan muuttoa varmaan enemmän kuin kukaan muu Suomessa, ja siksi on tuomittu rikollinen. Suomessa saa ainostaan rakastaa maahan muuttoa, muutoin tulee tuomio.

jussi voisi aloittaa persuista itsestään, ne hakee puolisonsa muualta. persut puhuvat aina yhtä ja tekevät toista

Vierailija
15/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olis halpa tapa pilata kenen tahansa joulu

Vierailija
16/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mestari on tulossa kylään meille. Hän on ilmoittanut minulle sen varmasti. Mestari on tulossa tänään meille. Voiko jouluvieras olla enää parempi"

Vierailija
17/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha kirja turhasta tyypistä.

Vierailija
18/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olis halpa tapa pilata kenen tahansa joulu

haha, todellinen källi "ostin sulle laatulukemista". ja sitten olisi tätä jussin p*skaa!

Vierailija
19/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mestari on tulossa kylään meille. Hän on ilmoittanut minulle sen varmasti. Mestari on tulossa tänään meille. Voiko jouluvieras olla enää parempi"

Jussi nauraa matkalla pankkiin teille

Vierailija
20/25 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirja ravistelee maailmankatsomusta ja saa avaamaan silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi