Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaisilla tuloilla pankista lainaa 170 000 e?
Kommentit (3)
Miehellä nettotulot n. 4000e/kk, minulla vähemmän, mutta olen ollut hoitovapaalla, joten noilla tuloilla + kelan tuilla ollaan maksettu lainaa ja eletty oikein hyvin. Jatkossa aiotaan ottaa lainaa n. 200 000e, kun aletaan rakentamaan. Silloin siis minäkin töissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
laman oireet koetaan kohta kauhistuttavina ylimitoitettujen asuntojen kanssa nollatuloilla.
Alue: Aihe vapaa
Riippuu oikeesti niin monesta asiasta.