Lue keskustelun säännöt.
Onko kaupungin terapiapalvelut maksullisia?
10.03.2008 |
Mietin että jos sitä kautta kävis terapiassa vai mitä se sitten maksaa..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Psykiatrisilla poleilla terapiaa saa käsittääkseni ilmaiseksi, siis jos onnistuu sinne pääsemään. Mutta soita ja kysy.