Lue keskustelun säännöt.
Mieheltä hävis rahapussi..mitäs nyt???
Kommentit (4)
1/4
|
02.03.2008 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Niistäkin täytyy ilmoittaa poliisille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mut siis tosiaan korttien kuolettaminen ja uusien tilaaminen. Kallistahan se on jos ajokortti yms menee, muta ei voi mitään
oli ajokortti, kelakortti, visa, pankkikortti....rahaa onneks vaan 10 euroa. plus et kotiavain oli pussissa.....