IS: Taksilla matkustaminen on kallistunut puolessatoista vuodessa keskimäärin 13 prosenttia, vaikka Juha Sipilän (kesk) porvarihallituksen mukaan uudistuksen piti kilpailun vapautumisen myötä laskea hintoja.
Luetellaan tänne muita Siplän hallituksen neronleimauksia.
Kommentit (16)
Aktiivimallin piti työllistää työttömät. Todellista työllistymistä ei tapahtunut lainkaan.
15-vuotiaat 1500 kiloa painavan kevytauton rattiin.
Taksilla ajaminen ei ole koskaan ollut näin halpaa. Miten te onnistutte maksamaan näitä hirmu summia?
Vierailija kirjoitti:
Taksilla ajaminen ei ole koskaan ollut näin halpaa. Miten te onnistutte maksamaan näitä hirmu summia?
Tyhmiltä otetaan rahat. Jos ei ymmärrä maksaa matkaa etukäteen, niin varmasti kuski huijaa.
Vierailija kirjoitti:
Taksilla ajaminen ei ole koskaan ollut näin halpaa. Miten te onnistutte maksamaan näitä hirmu summia?
Valehteleeko Tilastokeskus sinun mielestäsi vai ovatko he mielestäsi vain ammattitaidottomia? Paremmin minä ainakin heidän numeroitaan uskon kuin sinun mielipidettäsi asiasta.
Helsingin seudulla aivan järkyttävän kallista nykyään. Olen lopettanut taksin käytön aivan kokonaan. Tulen suosiolla yöbussilla pikkujouluista ja muista juhlista kotiin.
"Työhönotto- ja uravalmennuspalveluja tarjoavien yksityisten firmojen bisnes kasvoi hurjimmillaan jopa huikeat 1909 prosenttia viime vuonna, kun aktiivimalli tuli voimaan."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c668d781-b0c7-4ebd-8f19-567f99a45180
Katsastukselle kävi samoin. Kilpailun vapauttaminen nosti hintoja eikä laskenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksilla ajaminen ei ole koskaan ollut näin halpaa. Miten te onnistutte maksamaan näitä hirmu summia?
Valehteleeko Tilastokeskus sinun mielestäsi vai ovatko he mielestäsi vain ammattitaidottomia? Paremmin minä ainakin heidän numeroitaan uskon kuin sinun mielipidettäsi asiasta.
En mä voisi sille mitään, että kun sovelluksella vertailen hintoja, niin saan nykyään matkan todella halvalla ainakin Helsingissä. 10€-15€ keskustasta 9km matka kotiin.
Uber on halpa. Kun tilaa Uberin, saa monesti taksin joka ajaa Uberiä.
Kikyn aiheuttamat ja vielä tulemattomat lakot aiheuttavat suuremmat kustannukset kuin kikyn hyöty on koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Aktiivimallin piti työllistää työttömät. Todellista työllistymistä ei tapahtunut lainkaan.
Ei siinä ole vain työllistyminen tavoitteena vaan kustannuksien suitsiminen.
Vierailija kirjoitti:
Uber on halpa. Kun tilaa Uberin, saa monesti taksin joka ajaa Uberiä.
Toimiiko uber koko Suomessa vai ainoastaan yhdessä kaupungissa?
Kyllä voisikin luetella ja niitä riittää. Aloitetaan Kikystä: Kiky