Minkälainen nainen ottaa yhteyttä Kokoomuksen riveihin ja vaatii Kanervan eroa? OV
En voi käsittää tuota naurettavuutta, että TYÖNSÄ hyvin hoitanut mies pitäisi erottaa YKSITYSVIESTIEN vuoksi. Hän ei ole AHDISTELLUT ketään vaan viestitellyt jollekin akalle, joka oli kai viesteistä ihan mielissään.
Ne naiset, jotka soittelee ja vaatii Kanervan eroa, on varmaan elämäänsä kyllästyneitä femakkoja, jotka ovat erityisen sisuuntuneita siitä, että joku mies tuntee vetoa strippariin. Itse kun nämä 5-kymppiset ämmät eivät saa huomiota enää edes omilta miehiltään. Näin veikkaan.
Kommentit (4)
Eli sinne soittelevat myös naiset, joilla on hieman vilkas mielikuvitus ;)
Miten niin Kanerva on muka hoitanut työnsä jotenkin erinomaisesti? On päässyt hymyilemään Ricen vierellä, pitänyt surkean puheen Jenkeissä todella huonolla englannin kielellä ...ö
Tosiasiassa maailmassa on erilaisia intressejä erilaisilla ryhmillä, ja Kanerva voi sotkea pahimmillaan vaikka EU:n kannanottoja johonkin juttuun, joten joku hämärä ryhmä voi hyvinkin keksiä, että tuossapa on hyvä saalis. Ei missään sivistysmaassa tuollaista turvallisuusriskiä siedettäisi.
varsinkin jos on noinkin korkeassa virassa kuin ulkoministerin, jossa pitää edustaa Suomea. Johan ne nauraa suomalaisille ihan järjestään, kun meillä on ulkoministeri joka ei malta pitää näppejään irti näppäimistöltä....
Eli kyllä on aika monen silmissä mennyt uskottavuus koko heppuun, ja tietenkin samalla myös uskottavuus siihen miten kykenee hommansa hoitamaan. Esim. miten voisi vastustaa kiusausta, jos joku vaikka ulkomainen vakoojanainen tekisi lähempää tuttavuutta ja onkisi selville kaikki asiat mitä ikinä vaan haluaisi. Näinhän sitä on toimittu läpi vuosisatojen ja aina on niitä hyväuskoisia hölmöjä naistenmiehiä jotka menee tuohon lankaan kerta toisensa jälkeen.