Lue keskustelun säännöt.
Kellään Orbitrekkiä tai vastaavaa?
08.03.2008 |
Haluaisin investoida tuollaiseen. Hieman on ylipainoa enkä ole mikään himoliikkuja mutta luulen että tuollaisella voisin liikkua. Olisi varmaan nivelille ystävällinen vaihtoehto.
Ajattelin että voisin katsella telkkaria samalla kun liikun, ja vain silloin kun liikun.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap