Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

'On erittäin helppoa olla SDP:n puheenjohtaja tällä hetkellä'

Vierailija
02.12.2019 |

Rinteelle 100‰:n tuki omiltaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan töissä on helppoa viimeisenä päivänä.

Vierailija
2/8 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuomenna tää homma on ohi ja Rinne jatkaa. Ne ei anna periksi. Eikä keskusta voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä SDP! Sai pidettyä rivit suorana. Keskusta on jo kanveesissa ja tuomari laskee aikaa. Keskiviikkona sitten äänestellään kiltisti hallituksen luottamuksen puolesta.

Vierailija
4/8 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TJ0 - on hyvä olla.

Ei mitään nähtävää.

Vierailija
5/8 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu ei osannut klousata kun sen paikka oli vaan yritti ylimielisesti nöyryyttää ja tuo ay-peluri käänsikin tilanteen päälaelleen. Totta kai Rinteelle tulee lopulta lähtö mutta kepulle tästä tulee hitonmoinen lommo.

Vierailija
6/8 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinne haluaa ilmeisesti jatkaa hallituksessa tavallisena ministerinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittinen ruumis, joka kuvittelee jonkun olevan kiinnostunut hänen olostaan ja oikeusturvastaan 😂

Vierailija
8/8 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait te olette huomanneet että rinnettä kritisoivat analyysiviestit tuntuu katoilevan. Eli medialla on päällä valmistelu sille käänteelle että rinne, tuo suuri poliittinen sankari, jatkaa vaikean vaiheen jälkeen.