Lue keskustelun säännöt.
Pääsiäisruohon säilytys?
13.03.2008 |
Miten saan parhaan lopputuloksen? Peitin siemenet ohuella multakerroksella ja kastelin. Missä kannattaa säilyttää? Valoisassa? Pimeässä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla