Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljon tarjoaisitte, kun 198 000 pyynti ja asunto ollut n. 2 kk myynnissä?
Kommentit (2)
Vähän riippuu asunnon kunnosta, sijainnista ja neliömäärästä! Jos on iso, hyväkuntoinen asunto hyvällä paikalla, niin tuskin tuosta pyyntihinnasta paljon tingitään. Jos taas rempan tarvetta on, tai neliöhinta on suhteettoman suuri, voi tarjota huomattavastikin vähemmän.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jos ei kauheaa, vaikka menis sivusuun, voisin härskisti tarjota 180000.