Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Adjektiiveja työhakemukseen? Miten kuvailla itseä?
13.03.2008 |
Onko lapsellista laittaa työhakemukseen " luetteloa" siitä, millainen on? Miten itseä voisi kehua sopivalla tavalla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kerron vain kiinnostukseni ko. työpaikkaa kohtaan ja miten aikaisempi työkokemukseni sopii siihen. Aina olen päässyt hakemuksellani työhaastatteluun, tosin roikun nykyään töissä..
Hakemuksen liitteenä laitan ansioluettelon, jonka yhtenä kohtana on vahvuuteni.