Lue keskustelun säännöt.
Välikausihaalari
13.03.2008 |
Taas täällä vaahdotaan välikausihaalarin pitämisestä. Voisitteko ystävällisesti kertoa tyhmälle, millainen haalari on välikausihaalari????
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Välikausihaalari on sellainen, jota pidetään keväisin ja syksyisin, kun toppavaatteet on liikaa, mutta kesävaatteilla ei vielä tarkene. Aika loogista? Usein ovat myös hyvin kuraystävällisiä nuo vaatteet, ja meillä käytössä joskus myös kesäaikaan kylmillä ilmoilla.