Onko BB-Niko ja sen tyttöystävä vielä yhdessä? Mites Sauli ja Niko?
Kommentit (8)
Vierailija:
Yhden suudelman vaihtoivat. Vähän eri asia kuin pussailu!
Yhden suudelman vaihtoivat. Vähän eri asia kuin pussailu!
vieroitusoireet olivat aivan kamalat bb:n loputtua, koko joulukuu siinä meni ja vähän tammikuutakin... nyt en uskalla mennä katsomaan tuota voicen videota vaikka mieli tekisi, pelkään että vanha nisti jää taas koukkuun :(
kun se niko on mun 19v pikkusiskon kaveri, eikä juuri kiinnosta sen kuulumiset
metallimude:
kun se niko on mun 19v pikkusiskon kaveri, eikä juuri kiinnosta sen kuulumiset
olet liian lähellä nähdäksesi selvästi... itse fanitan persoonana enempi saulia kuin nikoa mutta yhdessä ovat aivan mahtavia =)
Kunhan eivät nyt kiertueella aivan alkoholisoituisi...
Että tuo Niko ei ois enää sen Nooran? kans vaan ois tuon Saulin kans :) Jotenkin ne ois niin hyvä pari.. Mitä tuo " rakkauden tunnustus" tuossa videopätkän lopussa sitten tarkoittikaan..?
Ihan selvä peli se niiden suhde. Joko Noora on suht huono kulissi tai sitten ihan oikeasti niin tyhmä, ettei tajua, mitä peliä jätkät pitävät sen selän takana.