Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskiontelopunkteerauksen jälkeen hirveä päänsärky - onko normaalia?

Vierailija
27.02.2008 |

Mulle tehtiin tänään elämäni eka punkteeraus ja hetken piinan jälkeen olo helpottui kun rööreistä lähti hirveät limat pois.



Nyt 5h toimenpiteen jälkeen iski kauhea päänsärky. Kuuluuko kuvioon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee poskionteloon väärässä kulmassa. Hengenlähtö on lähellä kun aivoihin asti lipsahtaa

Vierailija
2/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti on punkteerattu ja helopotusta sillä on tullut ei lisävaivoja.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on punkteerattu kerran sillä lailla, että kolmesti punkteerattiin saman viikon aikana, aina päivä oli väliä. Sitten vasta oli ontelot tyhjät.



Mutta ei minulla siinä välissä ehtinyt tulla pää eikä posket kipeiksi, kuulostaa oudolta.



Pitäisikö sinun ottaa yhteyttä lääkäriin uudestaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi