Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kunnallisessa hoidossa voimassa tapaturmavakuutus? Entä miten sitten yksityisellä?

Vierailija
05.03.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on yksityisessäkään! Oma vakuutus pitää olla.

Laiminlyönneistä johtuvat tapaturmat menee tietty kunnan tai yrittäjän piikkiin

Vierailija
2/6 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisillä ei sitten kaikilla olekaan vakuutuksia, vaan tilanne täytyy vanhemman itse tarkastaa ja tarvittaessa ottaa oma vakuutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kun tässäkin olisi jonkinlaista yhdenmukaisuutta...

Vierailija
4/6 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en näe siinä ongelmaa sillä jos lapsella on oma vakuutus (niinkuin usealla on) niin se kattaa tarhan tapaturmat. Kun taas tarhan vakuutus ei kata vapaa-ajan tapaturmia.



Turhaa päällekkäis vakuuttamista

Vierailija
5/6 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim sairaalamaksuja ei korvaa

Vierailija
6/6 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienissä kunnissa on vakuutettu ja isoissa ei. Raha kysymys, paljon lapsia, iso kulu. Tämmöisen johtopäätöksen tein kun googletin päiväkoti ja vakuutus sanoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä