Lue keskustelun säännöt.
Onko kunnallisessa hoidossa voimassa tapaturmavakuutus? Entä miten sitten yksityisellä?
Kommentit (6)
Yksityisillä ei sitten kaikilla olekaan vakuutuksia, vaan tilanne täytyy vanhemman itse tarkastaa ja tarvittaessa ottaa oma vakuutus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisi kiva kun tässäkin olisi jonkinlaista yhdenmukaisuutta...
Mutta en näe siinä ongelmaa sillä jos lapsella on oma vakuutus (niinkuin usealla on) niin se kattaa tarhan tapaturmat. Kun taas tarhan vakuutus ei kata vapaa-ajan tapaturmia.
Turhaa päällekkäis vakuuttamista
pienissä kunnissa on vakuutettu ja isoissa ei. Raha kysymys, paljon lapsia, iso kulu. Tämmöisen johtopäätöksen tein kun googletin päiväkoti ja vakuutus sanoilla.
tuskin on yksityisessäkään! Oma vakuutus pitää olla.
Laiminlyönneistä johtuvat tapaturmat menee tietty kunnan tai yrittäjän piikkiin