Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Kanta-Hämeen keskussairaalassa synnyttämisestä!
05.03.2008 |
Laskettu aika lähenee ja mielenkiinnosta kyselen millaisia
kokemuksia siellä synnyttäjillä on paikasta ja toiminnasta. Kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla