Lue keskustelun säännöt.
Miksi jotkut äidit niin kohkaavat jostain Päivänsädekilpailuista?
12.03.2008 |
Naurattaa kun lähettävät omien pikkupossujensa kuvia kaikkien katsottavaksi ja kuvittelevat vielä voittavansa yleisöäänestyksessä palkintoja... ;-)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla