Lue keskustelun säännöt.
Oletteko jo ostanut lapsillenne kevaan haalareita? Viela ei ihan ole niiden aika, mutta onko niita enaa saatavilla kuukauden paasta??
Kommentit (3)
hyvä tarjous,eli odottelen huomista kun markkinat alkavat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Päiväkotihaalareiksi nappiostos olleet aina!
mulle ei tartte olla " viimeistähuutoa" nää jutut. hyvä hinta-laatusuhde merkkaa meidän perheessä.