Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä aika fanaattista vihaa kirkkoa ja uskontoa kohtaan :(

Vierailija
12.03.2008 |

http: //www. vapaa-ajattelijat. fi/lehti/2005_03/kieltaydy_uskonnonopetuksesta. html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää minulle tyytyväinen ateisti tai feministi...

Vierailija
2/9 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trauma täytyy ihmisellä olla, että hyökkää noin aggressiivisesti toisin uskovan kimppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt Suomestakin puolet kansasta teurastivat uskonsa nimissä...mutta mitä pienistä.

Vierailija
4/9 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukion uskonnonopetustahan tuossa kritisoitiin, ei hyökätty ketään uskovaa vastaan.

Vierailija
5/9 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta elämänkatsomuksestani kerron vain, jo kysytään. Ei ole tarvetta hyökkäillä kenenkään uskoa vastaan. Ehkä tulisi, jos joku läheinen joutuisi jonkun scientologian koukkuun, mutta esim. kristittyjen kanssa tulee ihan hyvin toimeen.

Vierailija
6/9 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jotain syvällistä viisautta takana, josta en ole kuullutkaan ennen.



Oikeuttaako toisen typeryys oman typeryyden? Minusta ei.



Jos vapaa-ajattelijat haluavat kritisoida kristinuskoa, kannattaa ensin katsoa, ettei itse ole samalla tasolla, kuin mitä kritisoi.



Ja toisaalta, kannattaa kritisoida jotakin, mikä on olemassa, ei sitä, mikä ehkä on ollut tuhat vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen äiti, mies myös ateisti ja feministi (kuka omilla aivoillaan ajatteleva ei olisi?). Parisuhde toimii ja elämä on ihanaa! Suosittelen!

Vierailija
8/9 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä, voin näyttää itseni (tyytyväinen ateisti)! Mä en ymmärrä tota, että muka ateistit tai feministit ei ois onnellisia..tai uskovaiset poikkeuksellisen onnellisia. Ainoa syy mikä tulee ko. asiaan mieleen, on että uskovaiset ottavat kaikki valmiiksi pureskellun ajattelutavan elämäänsä, eikä joudu näin pohtimaan elämää, kun taas ateistit voivat halutakin miettiä tätä maailmankaikkeutta vähän laajemmin, jolloin oman tien etsiminen voi toki aiheuttaa tuskaa..Mutta onko se pahasta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin kääntynyt kristityksi, miksi minun tieni siihen olisi jotenkin vähemmän hankala, kuin tie ateistiksi. Lisäksi taustani fyysikkona on kyllä antanut eväitä pohtia maailmankaikkeutta eri näkökulmista. Ei viitsitä aina yksinkertaistaa.



Itselläni ei ole tarvetta haukkua ateisteja, mutta tuota vapaa-ajattelijoiden touhua en ymmärrä. En itse perustaisi järjestöä vastustamaan ateismia, vaikka uskonnottomuus on Suomessa monessa piirissä tilaa valtaava ajattelutapa. En pitäisi sitä järkevänä, enkä pidä vapaa-ajattelijoiden touhujakaan sellaisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan