Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä puhdistatte rosteriset kodinkoneet? Liesikuvun?

Vierailija
12.03.2008 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvajäljet uunin kyljestä ja kylmäkalusteista. Onneksi en valinnut rosteria...

Vierailija
2/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä jää rätin jäljet. :(

Liesikupu ei oo kaunis kyllä niillä varustettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin niitä pintoja.



Onneksi tuli ero ja pääsin niistäkin eroon.

Ei ikinä enää rosteria!

Vierailija
4/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten koskaan olisi näitä kodinkoneita hankkinut jos olisin tajunnut kuinka helposti ne naarmuuntuu ja on vaikea puhdistaa...paras tulos tulee kun kastelet luutun kuumaan fairyveteen , puristat kuivaksi ja pyyhit suorin vedoin... puhdasta tulee.

Vierailija
5/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkautan pyyhin ja pyyhin kostealla rätillä, sen jälkeen huuhdon rätin ja pyyhin uudestaan. Sitten vielä kuivaan kuivalla rätilla/talouspaperilla. Ihan olen tyytyväinen ollut, ei jää laikkuja.

Vierailija
6/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se rosteri on kyllä karsea pinta, eikä edes kovin kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tarvii, suihkautan vähän swipeä. En kyllä kanssa ymmärrä, mikä ihme siinä rosterissa on niin ihanaa.

Vierailija
8/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin ja tuli pojat puhdasta ja hienoa jälkeä!

Kiitosta avusta! :)



-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras keino on tuo fairyvesi, opin sen siivoojaltamme. eli kastaa fairyveteen rätin ja pyyhkii puhtaaksi. Sitten kostealla, puhtaalla rätillä vielä päälle ja lopuksi vielä kuivalla mikrokuituliinalla. Tulee todella puhdasta ja kiiltävää jälkeä! Ja tuolla tavalla kun puhdistaa, niin se pinta alkaa pikkuhiljaa hylkimään likaakin, eikä kaikki jäljet tartu niin helposti.

Vierailija
10/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä inhoan noita koneita. Ostettiin kämppä jossa valkoinen keittiö, ja sitten rosteriset kodinkoneet. Siis kuka haluaa korostaa, että tässä on uuni ja tässä jääkaappi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rosteriset kodinkoneet!!!



TOinen ihmetys rakentajilla on mahdollisimman isot ikkunat, Kiva niitäkin putsailla tikkailla tai hankkia aina ammattilainen pesemään. Ja se pieni pesuallas (malja) weskissä, Mien siinä peset kädet roiskuttamatta puiselle (kolmas älynväläys) pöytätasolle altaan ympärillä. Tai vauvan peppua, miten se pestään maljassa??



Kovasti naurattaa rakentajat ja remontoijat kun menevät trendien mukana ajattelematta TOIMIVUUTTA.

Vierailija
12/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kuinka paljon te lähmitte niitä kodinkoneita, jos niitä ei puhtaaksi saa. Me avataan uuni ja jääkaappi yleensä kahvasta. Meillä on käytössä tuo fairy-vesi tai universal stone. Kummallakin tavalla tulee ihan helposti puhtaaksi. Ehkä kerran kahdessa viikossa pestään ja näin jo viisi vuotta. Ja menisikö aikaa yhteensä 5-10 minuuttia.



Ja niin, meillä on lapsia ja kyllä niitä pienten sormenjälkiä niihin jää, mutta mielestäni tuo puhdistus ei ole vaiva eikä meillä ikinä ole ollut mitään sellaista tahraa, joka ei pois lähtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kovasti naurattaa rakentajat ja remontoijat kun menevät trendien mukana ajattelematta TOIMIVUUTTA.

Vielä hyvä esimerkki on nää keittiön tasot (kivisiä, puisia tai niiden laminaattijäljitelmiä) joigin on uppotettu teräsallas tai kais. Sitten tuskaillaan, että millä hoidetaan, mitä voi laskea, kestääkö kuumaa, millä voi pestä ja miten imeytyneet läikät pois.

Helvetti! Ratkaisu on kokoteräksinen tiskipöytä, jossa altaat on kiinteästi. Tällainen tiskipöytä on ikuinen, helposti puhdistettavissa, kestää melkein mitä vaan ja sitä voi oikeasti käyttää kuten keittötasoa kuuluisi voida.

Vierailija
14/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


Kovasti naurattaa rakentajat ja remontoijat kun menevät trendien mukana ajattelematta TOIMIVUUTTA.

Vielä hyvä esimerkki on nää keittiön tasot (kivisiä, puisia tai niiden laminaattijäljitelmiä) joigin on uppotettu teräsallas tai kais. Sitten tuskaillaan, että millä hoidetaan, mitä voi laskea, kestääkö kuumaa, millä voi pestä ja miten imeytyneet läikät pois.

Helvetti! Ratkaisu on kokoteräksinen tiskipöytä, jossa altaat on kiinteästi. Tällainen tiskipöytä on ikuinen, helposti puhdistettavissa, kestää melkein mitä vaan ja sitä voi oikeasti käyttää kuten keittötasoa kuuluisi voida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme