Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomalaiset English Wannabet
12.07.2019 |
Well hello there puuhääpäivä! Me lähdetään nyt hubbyn kanssa metsään vaeltamaan viisivuotisen yhteisen taipaleen kunniaksi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fbbfae5d-2e5c-4395-bcb3-fdb85d…
Siellä taas supisuomalainen hubby...
Kommentit (3)
Voi hemmetti😂😂😂
Eihän noin kirjoita edes me kahden kulttuurin mammat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
I like. Instassa on instatyyli.
Well hello there, gorejuss.
Alue: Aihe vapaa
Eikö voi valita kirjoittaako englanniksi vai suomeksi ja haluaako olla amerikkalainen/englantilainen vai suomalainen. Hirveätä suomira isk austa tuommoinen.