Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä kynällä lasten vaatteet merkataan?

Vierailija
29.01.2008 |

Ensi viikolla alkaa hoito ja just ostin kasan vaatteita tuolle muksulle. Eikä noita vanhojakaan olet tietty merkattu...



Ja miten merkkaan? Menee pph, laitanko pelkän etunimen vai onko joku parempi systeemi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi mustekynällä pesulappuun niskaan. Ja tussilla kenkiin. Lapset päiväkodissa, jossa parikymmentä lasta.

Vierailija
2/2 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulakärkikynällä tehty teksti haalistuu aika pian pesuissa, eli saa olla vahventamassa aina parin, kolmen pesun jälkeen. Piirtoheitintussi on pysyvämpi. Lapsen etunimikin riittää, varsinkin jos ei ole samannimisiä. Mutta tietenkin jos lappuun mahtuu, voi laittaa myös sukunimenkin. Eipä sitten tule sekaannuksia, jos vaikka varahoidossa onkin saman etuniminen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi