Lue keskustelun säännöt.
Millä kynällä lasten vaatteet merkataan?
29.01.2008 |
Ensi viikolla alkaa hoito ja just ostin kasan vaatteita tuolle muksulle. Eikä noita vanhojakaan olet tietty merkattu...
Ja miten merkkaan? Menee pph, laitanko pelkän etunimen vai onko joku parempi systeemi?
Kommentit (2)
Kuulakärkikynällä tehty teksti haalistuu aika pian pesuissa, eli saa olla vahventamassa aina parin, kolmen pesun jälkeen. Piirtoheitintussi on pysyvämpi. Lapsen etunimikin riittää, varsinkin jos ei ole samannimisiä. Mutta tietenkin jos lappuun mahtuu, voi laittaa myös sukunimenkin. Eipä sitten tule sekaannuksia, jos vaikka varahoidossa onkin saman etuniminen lapsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suurimmaksi osaksi mustekynällä pesulappuun niskaan. Ja tussilla kenkiin. Lapset päiväkodissa, jossa parikymmentä lasta.