Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden nyt nostamaan sossun rahat, käykö kateeksi työssäkäyvät kun tämä mamma vaan makaa kotona ja elää sossun tuilla?

Vierailija
29.01.2008 |

Etelässäkin on käyty sossun rahoilla....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta jää käteen 2468 euroa/kk?

Vierailija
2/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Säälin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ite hävisin kolmoselle 130 euro. ; )

Vierailija
4/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on takuuvarmasti rankkaa, kun noin pienillä älynlahjoilla yrittää pärjätä.

Vierailija
5/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me työssäkäyvät ostetaan asunnot ja kamppeet tuosta vaan. Kyllä sitä sitten voi nauraa sinulle, jonka jänne oli elämässä seuraavaan aamuun ja ruokaan.

Vierailija
6/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin eräs pian sosiaalityöntekijäksi valmistuva ja kenties juuri sinunkin kanssasi myöhemmin työtä tekevä ja motivaatiotasi etsivä. En kadehdi sinua, sillä tiedän että kun kerran tipahtaa sinne mihin olet tipahtanut, sieltä voi olla hyvinkin hankalaa nousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tienattu raha antaa omanarvontuntoa:) Ei ole mikään kerjäläinen.

Vierailija
8/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaikka ilmaiseksi! - Ja käytännössä melkein ilmaiseksi teenkin. T. tutkija :)



Mistä lähtien työntekoon on ylipäätään alettu suhtautua näin nurjamielisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuun maksut lähtee maksuun 1.2 ;)

Hehe!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi