Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pahoillani tästä, mutta tänään Suomi häviää jääkiekossa

Vierailija
26.05.2019 |

Minulla vain on sellainen kutina. On tasaista peliä juu, painostetaan, on tolppalaukauksia. Sitten Kanada tekee maalin ja toisen ja etumatkaa ei tavoiteta. Kanada myös sikailee ottelussa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et sinä ole yhtään pahoillasti. Hykerrellen odotat vastalausetulvaa.

Vierailija
2/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai voi olla olemattakin. Illalla tiiämme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niin että Suomi saa selkäänsä tänään

Vierailija
4/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuvastaa hyvin suomalaisuutta. Pessimisti ei pety vai mitä? 😂

Tänään Suomi voittaa maailmanmestaruuden. Torilla tavataan ap!

Vierailija
5/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta olet väärässä.

Vierailija
6/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada voittaa.

Syynä ihan vain se, että ne on ehtineet oppia lukemaan Suomen pelitaktiikkaa. Ovat maininneet sen haastatteluissa niin monesti, että niillä on vastalääke keksittynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina yhtä positiivinen?

"Me ollaan hävitty tää peli."

Vierailija
8/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

To be or to not to be

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella on kova joukkue. Voittivat Venäjän ja Ruotsin ja Kanadankin voittivat jo kerran alkusarjassa. Minulla on täysi luotto Suomen joukkueeseen. Mörkö-Marko vie Suomen maailmanmestaruuteen.

Vierailija
10/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos on selvillä vasta pelin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen "pahoillaanolijan" mielestä Suomen kahdella NHL-pelaajallaan olisi pitänyt karsiutua jo alkupeleissä. Vaan niin sitä vain pelataan finaalissa. Kävi illan pelissä miten kävi, näyttö on jo annettu.

Vierailija
12/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanada voittaa.

Syynä ihan vain se, että ne on ehtineet oppia lukemaan Suomen pelitaktiikkaa. Ovat maininneet sen haastatteluissa niin monesti, että niillä on vastalääke keksittynä.

Ihan samalla tavalla Suomikin tietää Kanadan taktiikan. Sitä paitsi olen huomannut, että Suomi on aina hyvin valmistautunut tällaisiin ns. Koviin vastustajiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuomareista. Suomen finaaliottelu ei ole ikinä ollut kiinni joukkueesta itsestään vaan tuomareiden silloisesta tuulesta. On se mahtavaa tuolla tasolla, mutta kukaan ei puutu, vaikka kaikki tietävät.

Vierailija
14/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen joukkue on mahtava joka tapauksessa. Ja me ollaan jo voitettu kun voitettiin pahimmat viholliset eli Ruotsi ja Venäjä 😍😍

Ja tottakai täysi luotto siihenkin, että tänään Kanada kaatuu! Mörkö tekee viimeisen ratkaisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa kuka voittaa jonkun kumisen kiekon lämimisen nailonverkkoa vastaan. Siellä karvaiset ja hikiset miehet sitten jälkeenpäin puristelevat toisiaan perseistä ja palleista munat kovana. Pthui!