Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kassajonon pysäyttäjistä?

Vierailija
18.05.2019 |

Onko kivaa, kun joku asiakas haluaa reklamoida tai purkaa kauppaa eestaas, kun jonot ovat muutenkin pitkiä? Mitähän näiden ( yleensä naisihmisten) päässä liikkuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus hoitaa asiansa. Ei ole asiakkaan vika, jos kauppa ei järjestä erillistä asiakaspalvelupistettä esim. reklamointeja varten. Kärsivällisyyttä ja ymmärrystä kannattaa opetella, jos tuollainen harmittaa. Entä jos itse huomaisit, että joku ostamasi tuote onkin viallinen tai pilaantunut?

Vierailija
2/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on meillä on niin julmettu kiire jos joka ikinen asia koetaan hidasteluna tai elämän vaikeuttamisena? Hautaanko on hoppu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin pitää pyytää rahaa takaisin tai korjausta (kerran vuodessa).Viime loppu kesänä halusin palauttaa aurinkorasva puikon kun huomasin vasta kaupan ulkopuolella ettei ole eräpäivää.Jonossa takana oleva mies tuhisi ja jupisi että ihan jonkun huulirasvan takia tulee tällainen jono ja ilmeisesti yritti saada kannatus joukkoa pälyilemällä taakseen.No en halunnut noin 5€ heittää hukkaan...

Vierailija
4/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei valita eikä palauttele tavaroita. Ei koskaan eikä mistään. 

Vaan laittavat vaimonsa hoitamaan likaisen työn. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä