Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko kukaan tai onko asunut Lahden kaupungin asunnoissa?

Vierailija
28.01.2008 |

Minkälaisia ovat? Onko kovin levotonta? Mikä olisi hyvä alue ja mihin ei missään nimessä kannata muuttaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos suoraan sanotaan niin tääääääääää on niiiiiiiiiiiin syvältä tää touhu. Jos sinulla on vain suinkin mahdollista niin hae yksityiseltä asuntoa. Tuntuu että kaikissa kaupungin omistamissa taloyhtiöissä on rauhatonta asua, kun asukkeja on niin laidasta laitaan. Ulkomaalaiset naapurit pahimpia, tässä talossa.

Vierailija
2/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjillään kaikki....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja uudehkoja taloja ja hyvällä paikalla! Aso asuntoja naapureissa.

Vierailija
4/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin 3 vuotta samassa kämpässä ja sitten kun piti saada isompi asunto perheenlisäyksen vuoksi, niinn ei saanu. syitä oli monenlaisia, viiimen syy oli että minulle ei ole luottotiedot

t kunnossa niin en voi saada asuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme