Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mun 8kk vauva jotenkin isokokoinen? ov

Vierailija
28.01.2008 |

Vaatteet 74-86cm... Äsken laitoin tuliterän reiman 86cm bodyn hänelle ja oli juuri sopiva, reimanhan vaatteet yleensä tosi reiluja... Meenekö muidenkin 8kk vauvoille 86cm vaatteita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo jos aattelee että mun kohta 3kuinen käyttää 70cm vaatteita...

Vierailija
2/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää 86cm vaatteita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on neuvolatädin mukaan erittäin hoikkaa ja pitkää mallia... puolivuotiaana mitat oli 70,5cm ja 7880g.

silti ihmettelen mielessäni, kun 86 kokohan on 12kk-18kk noin suurin piirtein... en tie johtuuko pitkäselkäisyydestä vai mistä. vai onko vaatteet jotenkin kutistuneet.

ap

Vierailija
4/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee miinuskäyrillä -10 painon suhteen, pituutta löytyy 71 cm ja juuri pituuden vuoksi käytetään 74-80 vaatteita, jotka sitten roikkuvat ja pyörivät muuten päällä.

Vierailija
5/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodeissa esim. kestovaippa vie paljon tilaa.



Meillä lapsi käytti 86-cm vaatteita 1-3 vuotiaana.

Vierailija
6/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hassua kun jotkut reiman 74 on samankokosia kuin reiman 86... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi