Lue keskustelun säännöt.
Tilasin taydennyksen painonvartijoiden CD:n. Se ei sovikaan ton mun rompun kanssa. Mulla on ilmeisesti Points eika Syo ja Nauti -CD. Voinko jostain ladata jonkun korjausfilen
08.01.2008 |
kuten aikanaan oli siinä ekassa versiossa, jossa oli joku vika?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla