Lue keskustelun säännöt.
hei koska pillerit aloitetaan synnytyksen jälkeen?
21.01.2008 |
imetys on loppunut, pitääkö odottaa ekoja kuukautisia kunnes voin aloittaa pillerit? ja oliko se ekana vuotopäivänä aloitetaan vai sitten kun menkat loppuu?
Kommentit (3)
Sain reseptin tavallsiiin pillereihin (ei minipillerit)
ja muistaakseni lääkäri käski odottaa ekoja menkkoja, mutta en ole varma. Reseptissäkin lukee vain imetyksen loputtua...
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minipillereitä kyllä.
Itse sain reseptin jälkitarkastuksen yhteydessä ja ohjeistuksena kaksi erilaista: Odota ensimmäisiä kuukautisia ja aloita sitten ensimmäisenä vuotopäivänä tai sitten aloita pillerit samantien.:)
Vierailija:
Siis mina aloitin heti sellaisilla kevyemmilla pillereilla vaikka taysimetin, ja vaikka menkkoja ei viela ollut. Asun ulkomailla ja taalla otetaan niin varman paalle...
Siten gyne sanoi etta heti kun lopuu imetys niin suraavana paivana pitaa sitten aloittaa tavallisilla pillereilla, eika odoteta menkkoja.