Lue keskustelun säännöt.
Asumiskustannukset kk?
27.01.2008 |
paljonko teillä on? Asunnon koko, sijainti ja asuntotyyppi?
Kommentit (6)
Helsingissä, nelihenkinen perhe vuokralla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asumisoikeusasunto, pääkaupunkiseutu, paritalo 100m2, erittäin hyvämaineiselta pientaloalueelta. Kaikki palvelut lähellä.
Tosi tyytyväisiä ollaan.
laskuja kun tulee niin maksellaan, mutta en mä niitä ikinä ole yhteen laskenut
Sis. kaukolämpö, sähkö, vesi, kiinteistövero, jätemaksut.
Lisäksi lainakulut, mutta niiden määrähän on itse valittavissa.
lainan, vastikkeen, autopaikan, saunan.
Vuokralla ollaan. Pk-sutu, " hyvämaineinen" alue ja neliöitä n. 100.