Olenko lusmu, kun haluan
vielä hoitaa 2- ja 4-vuotiaita lapsia kotona? minua ei tällä hetkellä kiinnosta yhtään, miten joskus työllistyn. Haluan vain itsekkäästi elää ihanien lasteni kanssa rauhallista arkea. Koulutus on, mutta työtilanne alalla huono, ikääkin jo 30 vuotta. Haluan vain nauttia elämästä!
Kommentit (6)
Jos molemmat haluatte jatkaa noin, niin mikä ettei. Töitä ehtii kyllä tehdä lopun ikänsä. Riskihän se on, totta, mutta elämä on. Jos siis oikeasti suunnilleen eniten elämässä toivoisit voivasi olla vielä edes vuoden verran lasten kanssa " vain" kotona ja se on miehellesikin ok, niin nauti ihmeessä siitä huoletta! Todennäköisesti silloin sinulle on lopulta se ja sama sekin, vaikka et heti työllistyisi tai joutuisit jopa vaihtamaan alaa. Ja jos sulla on työkokemusta edes ajalta ennen lapsia, niin tuskin tuo vuosi nyt niin kriittinen enää on...
Vierailija:
Jos molemmat haluatte jatkaa noin, niin mikä ettei. Töitä ehtii kyllä tehdä lopun ikänsä. Riskihän se on, totta, mutta elämä on. Jos siis oikeasti suunnilleen eniten elämässä toivoisit voivasi olla vielä edes vuoden verran lasten kanssa " vain" kotona ja se on miehellesikin ok, niin nauti ihmeessä siitä huoletta! Todennäköisesti silloin sinulle on lopulta se ja sama sekin, vaikka et heti työllistyisi tai joutuisit jopa vaihtamaan alaa. Ja jos sulla on työkokemusta edes ajalta ennen lapsia, niin tuskin tuo vuosi nyt niin kriittinen enää on...
Tuo pitää paikkansa. Mieheni on iloinen ja kiitollinen kun lapsia ei tarvitse viedä pienenä hoitoon. Helpottaahan se kaikkien elämää (paitsi ei ehkä minun tulevaisuutta ajatellen).
Vierailija:
vielä hoitaa 2- ja 4-vuotiaita lapsia kotona? minua ei tällä hetkellä kiinnosta yhtään, miten joskus työllistyn. Haluan vain itsekkäästi elää ihanien lasteni kanssa rauhallista arkea. Koulutus on, mutta työtilanne alalla huono, ikääkin jo 30 vuotta. Haluan vain nauttia elämästä!
onko työkokemusta ennen lapsia? haluatko olla mukana työelämässä, kun kuopus täyttää 3v?
Vierailija:
onko työkokemusta ennen lapsia? haluatko olla mukana työelämässä, kun kuopus täyttää 3v?
Kyllä ja kyllä.
ap
Minä olen ollut kotona 11v. Kivaa on ollut, mutta nyt alkaa aika käydä pitkäksi. Lapset jo " isoja" . Mies haluaisi että olisin kotona vielä. Isompien lasten tylsää tulla tyhjään kotiin.
Työkokemusta on yli 10v ja uskon kyllä työllistyväni. Jotain osa aikaista haaveilen
mutta lusmuile rauhassa!! Lapset on niin vähän aikaa pieniä. Nauti koti-ajasta rauhassa.
Itse olen ollut kotona jo 5 v, kohta nuorimmainen täyttää 3v ja pitäis alkaa töitä etsimään.
Mielelläni lusmuilisin kotona vielä ainakin kesän yli..
Nautinnollisia lusmuiluita!!
T: toinen lusmu :)