Lue keskustelun säännöt.
Naapurin ämmän sais sitoa puuhun.
27.01.2008 |
Mäkättää ja huutaa JOKA päivä. Lapsi ka mies kuuntelee.. Lähtisin niin lätkimään jos olisin sen mies.
Kommentit (2)
Ja hän on vielä ammattikasvattaja. Ihan pahaa tekee kuunnella sitä möykkää. Meidän lapset aina sanovat, että onneksi minä en huuda.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Whitetrash