Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Mikä Facebookissa on tuo " I was here" -toiminto? Eikö voi enää käydä salaa katselemassa toisten profiileja?

Vierailija
14.01.2008 |

Kävin yhden luokkakaverin profiilissa (ei siis olla kavereita) ja sitten siinä sivulla välkkyi mun kuva ja luki " Maija Meikäläinen was here" !



Jääkö sinne " jälki" minusta aina jos profiilin omistajalla on tuo toiminto?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuullut. Onko sinulla siis tuo I was here?

Periaatteessa siellä siis ei näy jos katsoo toisten sivuja.

Vierailija
2/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole ennen törmännyt ennenkuin äsken kun menin sen vanhan luokkakaverin sivulle, niin hänellä oli joku i was here-kuvake johon ilmestyi minun nimi ja kuva vaan koska kävin katsomassa profiilia. Mietin vaan että jääkö se hänelle näkyviin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sen voi " aktivoida pois päältä" mutta jotain tietoa sinne jää kuitenkin.

Vierailija
4/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jotenkin sen voi " aktivoida pois päältä" mutta jotain tietoa sinne jää kuitenkin.

taisi olla niin, että 12 kk jälkeen deaktivoitu tili poistuu kokonaan.

Vierailija
5/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi ohjelma vaan näyttää kävijälle sen oman kuvan ja nimen, mut ei kerro sivun omistajalle, ketä siellä on käynyt, sellaset ohjelmat on siellä kiellettyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi